reklama

Na blbosti by vás bolo

Sadni si nabok...tááááák....daj nohu cez nohu....dobre....vystri sa......hore bradu..táááák....pozeraj sa do objektívu......úsmeeeev....!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (10)

Aj nejako takto to dneska vyzeralo na gympli. Áno uhádli ste, fotili sme sa. No nie tak, ako sa zvykáva na základnej škole, čo je veľkká škoda. Fotili sme sa totiž na čipové karty. Dobre počujete (čítate). čipové karty. Papalášovstvo sa opäť v kancelárii nudilo.

Aj ja som sa čudovala, keď nám túto úzašnú novinku prišiel triedny cez prestávku oznámiť.

,,A to preboha načo bude dobré?"! opýtal sa tiež nechápajúci spolužiak

Chudák nedostal odpoveď, lebo pravdepodobne na túto otázku v tomto prípade neexistuje odpoveď. Mne nie len toto vŕta hlavou. Ale aj to, že dočerta , skade vzali na to peniaze? určite to nestojí 500 Sk. Na blbosti sa peniaze vždy nájdu, ale to, že na prízemí hnijú vécka, to si nikdy nevšíma a keď sa na to niekto pýta, tak dostane diplomatickú odpoveď:,,Keďbudeme mať na to finančné prostriedky.". No podľa mňa wécka by boli určite menej vyšli ako nejaké čipové karty

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ale jedno je isté. Bude sranda. Akonáhle sme sa dozvedeli, že keď si zabudneme čipovú kartu, tak budeme musieť vyplniť žiadosť aby nás pustili do budovy, už sme mali kučeravé myšlienky. takže budeme väzni čipovej karty. Škoda, že nie som v študentskej rade. Dala by som návrh, aby nám dali tie veľké železné gule na nohu a takmer som zabudla na rovnošaty!

No koľko negatív majú čipové karty, toľko majú aj pozitív. Tak :

1. Ten turniket mi každé ráno bude pripomínať Alpy, sneh a board, kedže na lanovku sa prechádza rovnakým niečím. Nikede som počula aj meno ,,ježko". Jednoducho turniket mi každé ráno bude pripomínať to, čo tak strašne zbožňujem

SkryťVypnúť reklamu
reklama

2. Vďaka tomuto bola vymyslená povesť a pani vrátničkách. Viete si predsatviť, že by mali na opaskom deviny a každú prestávku by boli tie westernové zápasy (neveim jak sa to volá)?

3. Doteraz som nemala normálnu fotku seba samej. Od dnes mám....teda ak ujovia fotografi prečítajú moju mailovú adresu a pošlú mi ju :)

A viete čo? Už sa začína uvažovať o detektore kovov! Super ne?

Natália Pirková

Natália Pirková

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

v prvom radde som taka aka som a nikto to nezmeni a komu sa nepaci, nech ma kludne ignoruje...a v druhom rade milujem board.....no a studujem na gympli v leviciach, kde nuda jednoznacne nie je, aj ked sa to tak moze javit Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu